Το τρένο του Flam από τη Roco!

Posted by kosser 07/06/2017 0 Comment(s)

Ο σιδηρόδρομος του Flam χαρίζει στους επιβάτες ένα από τα πιο συναρπαστικά σιδηροδρομικά ταξίδια στον κόσμο! Διαβάστε πως μπορείτε να ζήσετε τη συναρπαστική αυτή εμπειρία ... εξ αποστάσεως!

 

Το HMC προτείνει...
View this email in your browser

Ταξίδι στα νορβηγικά φιόρδ!

Συλλεκτικό σετ του σιδηρόδρομου του Flam! 

Το σιδηροδρομικό ταξίδι από το λιμάνι του Flam στο μυχό του μεγαλύτερου φιορδ στον κόσμο, μέχρι το Myrdal και τον παγετώνα στα 2200 μέτρα συγκαταλέγεται ανάμεσα στα 7 ωραιότερα σιδηροδρομικά ταξίδια στον κόσμο, που κάθε συνεπής φίλος του σιδηροδρόμου πρέπει να φροντίσει να βιώσει.  
Μέσα από μια ανέγγιχτη οργιαστική φύση, ο σιδηρόδρομος του Flam μεταφέρει κάθε χρόνο κοντά στο 1 εκατομμύριο επιβάτες.  Η γραμμή Myrdal, Flam είναι ανοικτή καθ' όλη τη διάρκεια του χρόνου.  Το ταξίδι με το σιδηρόδρομο του Flam χαρίζει στον επιβάτη ένα ανεπανάληπτο πανόραμα του πιο άγριου ορεινού ανάγλυφου της Νορβηγίας.  Το τρένο στη διαδρομή του συναντά ποτάμια που κυλούν μέσα από στενές χαράδρες, καταρράκτες που γλυστρούν σε απόκρημνες πλαγιές με χιονισμένες βουνοκορφές καθώς και ορεινές φάρμες που κυριολεκτικά κρέμονται στις απόκρημνες πλαγιές.  Φθάνοντας στο επίπεδο της θάλασσας το τοπίο του Aurlandsfjord (κλάδος του Sognefjord, μεγαλύτερου φιορδ στον κόσμο) κυριολεκτικά κόβει την ανάσα με την ανείπωτη ομορφιά του.  
Η διαδρομή έχει μήκος 20 χλμ. και καλύπτει υψομετρική διαφορά περίπου 900 μέτρων.  Συνολικά το μήκος των τούνελ που χρειάστηκε να διανοιχθούν ανέρχεται σε περίπου 5,5 χλμ.  Η κατασκευή της σιδηροδρομικής διαδρομής αρχικά σχεδιάστηκε στις αρχές της δεκαετίας του 1870.  Η καθεαυτή κατασκευή ωστόσο καθυστέρησε για πολλά χρόνια.  Ας μην ξεχνάμε ότι η Νορβηγία για πολλές δεκαετίες ήταν η φτωχότερη χώρα της Ευρώπης, πριν ανακαλυφθεί ο πετρελαϊκός της πλούτος!  Έτσι η κατασκευή του σιδηροδρόμου ανεμένετο να ολοκληρωθεί το 1942 αλλά την πρόλαβε ο πόλεμος και η γερμανική εισβολή τον Απρίλιο του 1940.  Οι Γερμανοί ολοκλήρωσαν το έργο και μάλιστα φρόντισαν να το ηλεκτροδοτήσουν προκειμένου να το χρησιμοποιήσουν για πολεμικούς σκοπούς.  Σημειωτέον ότι για την τροφοδοσία του δικτύου με ηλεκτρική ενέργεια είχε κατασκευαστεί επί τούτου υδροηλεκτρικό εργοστάσιο σε σημείο της διαδρομής όπου υπάρχει καταρράκτης όλο το χρόνο. 
Η διαδρομή αρχικά εξυπηρετείτο από ατμομηχανές αλλά μετά από το 1947 τέθηκαν σε χρήση ηλεκτράμαξες κλάσης El9 που υπηρέτησαν μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 1980, οπότε και αντικαταστάθηκαν από τις El11 και αργότερα από τις El17.
Σήμερα η γραμμή εξυπηρετείται από τις ηλεκτράμαξες El18 με τυπικά, ιστορικά πράσινα επιβατικά βαγόνια φέροντα το λογότυπο Flamsbana.  

ΠΡΟΣΟΧΗ!  Τα συγκεκριμένα προϊόντα ήδη έχουν αρχίσει να εξαντλούνται στο εργοστάσιο.  Συνιστάται άμεσα η αγορά τους ή η κράτησή τους πριν εξαντληθούν στα καταστήματα HMC. 

H συγκεκριμένη προσφορά δεν συνδυάζεται με άλλες εκτπώσεις και εκπτωτικά προνόμια του προγράμματος επιβράβευσης αγορών του HMC.
Το τρένο του Flam σε πλήρη σύνθεση έτοιμο να αναχωρήσει από το ομώνυμο λιμάνι με προορισμό το Myrdal

ROCO 61453
Set: 4-part, electric locomotive EL 18 of the Norwegian State Railways
with 3 passenger cars, Era VI.


Ψηφιακός decoder DCC, πλήρης σειρά ήχων, φώτα LED λευκά/ερυθρά εμπρός πίσω, κίνηση και στους τέσσερις άξονες, 

Έκδοση για σύστημα Marklin/ AC

Tιμή HMC 505€

με έκπτωση -15%

Έως 15/6 ή έως εξαντλήσεως των αποθεμάτων
μόνο 429,95€
Δείτε στο βίντεο στιγμιότυπα από το ονειρικό ταξίδι του Flamsbahna