BR75 Insider 2017

Posted by kosser 31/05/2017 0 Comment(s)

Αυτή κι αν είναι πρεμιέρα!  Για πρώτη φορά η Marklin θα κατασκευάσει και θα θέσει στη διάθεση των Insiders την ατμομηχανή BR75 (πρώην VIc).  To μοντέλο, κατασκευασμένο κατ' εξοχήν από μέταλλο θα διαθέτει προεγκατεστημένο καπνό και αναρίθμητες λεπτομέρειες, ακόμη και αναπαράσταση σωληνώσεων από μέταλλο!  Πατήστε ΕΔΩ για το φυλλάδιο.

Το HMC προτείνει...
HMC recommends ...
View this email in your browser

 H Υπηρέτρια!
BR75 για πρώτη φορά από την Marklin!

 

Αυτή κι αν είναι πρεμιέρα!  Για πρώτη φορά η Marklin θα κατασκευάσει και θα θέσει στη διάθεση των Insiders την ατμομηχανή BR75 (πρώην VIc).  To μοντέλο, κατασκευασμένο κατ' εξοχήν από μέταλλο θα διαθέτει προεγκατεστημένο καπνό και αναρίθμητες λεπτομέρειες, ακόμη και αναπαράσταση σωληνώσεων από μέταλλο!  Το μεγάλο βάρος της μηχανής επιδρά ιδιαίτερα θετικά στην ελκτική δύναμη και την άριστη πρόσφυση της μηχανής και την εν γένει συμπεριφορά κύλισης.  Η ιστορία της συγκεκριμένης μηχανής είναι εξαιρετικά ενδιαφέρουσα και ταραχώδης καθώς αρκετές από τις μηχανές αυτές χρησιμοποιούνταν για πολλά χρόνια στον προαστιακό σιδηρόδρομο του Βερολίνου.
Η όμορφη αυτή ατμομηχανή βρίσκεται ακόμη σε λειτουργία στη Γερμανία και όσοι μάλιστα τυχεροί Insiders την παραγγείλουν έως τις 30/6/2017 θα μετάσχουν αυτομάτως σε κλήρωση από την οποία θα αναδειχθούν 50 τυχεροί που το Σεπτέμβριο, στα Marklin Days στο Goppingen, θα έχουν την ευκαιρία να ταξιδέψουν σε ένα ονειρικό ταξίδι μαζί της!!!  Επιπλέον, ΄όσοι Insiders παραγγείλουν έως τις 30/6 θα κερδίσουν έκπτωση 12 % στην κανονική τιμή του HMC και εάν είναι και μέλη των Φίλων Μarklin Ελλάδος θα κερδίσουν επιπλέον έκπτωση 5%!!!
Οι μηχανές της σειράς VIc των σιδηροδρόμων της Βάδης ήταν ατμομηχανές με διάταξη αξόνων 1'C1'.  Οι μηχανές κατασκευάστηκαν από το 1914 από τις Maschinenbau-Gesellschaft Karlsruhe και την εταιρεία Jung (κατασκευαστή και των 10 ελληνικών ντηζελαμαξών, των περιβόητων Jung-Siemens που παρέλαβαν οι ΣΕΚ τη δεκαετία του 1960).  Μετά την ενσωμάτωση του Μεγάλου Δουκάτου της Βάδης στο γερμανικό κράτος και την ενοποίηση των σιδηροδρομικών εταιρειών η μηχανή ταξινομήθηκε ως κλάση 75.
Η BR75 με τη μορφή της προδρόμου εκδόσεώς της VIb, χρησιμοποιήθηκε κατά κόρον στις γεμάτες στροφές και μεγάλες κλίσεις διαδρομές της Βάδης και αποδείχθηκε εξαιρετικά αξιόπιστη επιλογή.  Οι κρατικοί σιδηρόδρομοι της Βάδης αποφάσισαν για αυτούς τους λόγους να αναπτύξουν περαιτέρω αυτόν τον τύπο μηχανής με διάταξη αξόνων 1’C1’ και να τον εξοπλίσουν με σύστημα μετάδοσης κίνησης στους άξονες με θερμό ατμό.  Η συνεχής εξέλιξη των μηχανών έφερε την εγκατάσταση προθερμαντήρα ατμού για εξοικονόμηση ενέργειας και πολλές άλλες βελτιώσεις που αύξησαν την ισχύ και την υπηρεσιακή ταχύτητα της μηχανής.  Με 90 km/h υπηρεσιακή ταχύτητα, η BR75 χρησιμοποιήθηκε εκτός των άλλων και στο δίκτυο των ταχέων τοπικών δρομολογίων συνδέοντας πόλεις και χωριά της Γερμανίας.  Από το 1925 αρκετές μηχανές βρέθηκαν να κινούν τον προαστιακό σιδηρόδρομο του Βερολίνου ενώ μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του 1960 η χρήση τους σε όλη τη Γερμανία ήταν καθημερινή.  Η BR75 υπήρξε η τελευταία ατμομηχανή της Βάδης που "αφυπηρέτησε" από το σιδηροδρομικό δίκτυο της Γερμανίας.  Σε ένα τελευταίο, αποχαιρετιστήριο ταξίδι που ξεκίνησε από την Καρλσρούη στις 12  Μαίου 1966 και διήρκησε έως τις 22 Μαίου του ίδιου έτους, η τελευταία VIc ως DB 75 1118 είπε το τελευταίο αντίο σε επιβάτες και προσωπικό των γερμανικών σιδηροδρόμων, μετά από παραπάνω από μισό αιώνα προσφοράς.  Ωστόσο η ίδια μηχανή αναγεννήθηκε στα χέρια των φίλων του σιδηροδρόμου της πόλης Ulm, όταν τη δεκαετία του 1980 πέρασε στην ιδιοκτησία τους.  Από το 1988 και μετά από εντατικές προσπάθειες, είναι και πάλι λειτουργική και εκτελεί δρομολόγια στην περιοχή του Goppingen. Όσοι τυχεροί συμμετάσχουν στο ταξίδι του HMC στα Open Days της Marklin τον Σεπτέμβριο, θα έχουν την ευκαιρία να δουν από κοντά την ιστορική αυτή ατμομηχανή και κάποιοι ακόμη πιο τυχεροί (από τους Insiders) να ταξιδέψουν μαζί της!

Η BR75 φωτογραφημένη στο Σ.Σ. Goppingen από το προηγούμενο ταξίδι του HMC στα Marklin Open Days 2015.  Οι συμμετέχοντες στο φετινό ταξίδι θα έχουν την ευκαιρία να δουν από κοντά και, γιατί όχι, να ταξιδέψουν σε ειδικό εκδρομικό συρμό με την μηχανή Insider 2017 της Μarklin, αλλά ... στο πρωτότυπο!
 
Märklin 39753
 

39753 General Purpose Steam Locomotive BR75.4

Gauge: H0    Era: III  
New Item 2017 ONLY FOR MÄRKLIN INSIDER MEMBERS

DELIVERY: 3RD QUARTER 2017

 
Prototype: Prototype: German Federal Railroad (DB) class 75.4 (former Baden VI c) general-purpose steam tank locomotive. Version with triple headlights with DRB design electric lamps below and DB Reflex glass lamp above and riveted water tanks. Road number 75 1102. The locomotive looks as it did around 1958.


 
Model: 
Model: The locomotive has an mfx+ digital decoder and extensive sound functions. It also has controlled high-efficiency propulsion with a flywheel in the boiler. 3 axles powered. Traction tires. The locomotive is constructed largely of metal. The locomotive has a factory-installed smoke unit. The triple headlights change over with the direction of travel. They and the built-in smoke unit will work in conventional operation and can be controlled digitally. Maintenance-free warm white LEDs are used for lighting. The locomotive has numerous separately applied metal grab irons and lines. The minimum radius for operation is 360 mm / 14-3/16". Protective piston rod sleeves and brake hoses are included. Length over the buffers 14.6 cm / 5-3/4".
 

HMC Price 384,95€
Για παραγγελίες έως τις 30/6 339,95€
 Και με την Κάρτα Μέλους Φίλων Μärklin Ελλάδος
(Hellenic Märklin Club)
Με ΕΠΙΠΛΕΟΝ έκπτωση 5% 
324,99€

 
Märklin 41324 
 

Type G 10 Freight Car Set

Gauge: H0    Era: III  
ONLY FOR MÄRKLIN INSIDERS: ORDERS TILL 31-8-17

DELIVERY: 3RD QUARTER 2017

 
Prototype:  3 different German Federal Railroad (DB) 4-axle passenger cars. Type AB4yge "Umbauwagen", 1st/2nd class, type B4yge "Umbauwagen", 2nd class, and type BDw4yge "Umbauwagen", 2nd class with a baggage area. The cars look as they did around 1958/59.



Model:  The 2nd class "Umbauwagen" with a baggage area has Prussian standard design trucks, the 1st/2nd class "Umbauwagen" has Minden-Deutz design trucks, and the 2nd class "Umbauwagen" has American design "Pennsylvania trucks". Each car has factory-installed LED interior lighting and operating, current-conducting couplers. A pickup shoe is mounted on one car. A decal set with different car routings is included for each car. Length over the buffers per car 22.4 cm / 8-13/16".


 

HMC Price 244,95€
Για παραγγελίες έως τις 30/6 189,95€
Και με την Κάρτα Μέλους Φίλων Μärklin Ελλάδος
(Hellenic Märklin Club)
Με ΕΠΙΠΛΕΟΝ έκπτωση 5% 
179,95€

 
Δείτε βίντεο από εκδρομικό συρμό των Φίλων του Σιδηροδρόμου στο Ulm με την ανακατασκευασμένη υπηρέτρια BR75 σε πλήρη λειτουργία, ατμίζουσα!
 
ΠΡΟΣΟΧΗ! Τα μοντέλα Insider της Märklin εκδίδονται στον αυστηρώς περιορισμένο αριθμό μοντέλων που προπαραγγέλονται μέσω των δελτίων παραγγελίας που λαμβάνουν τα μέλη/συνδρομητές του Insider Club της Märklin. Η προθεσμία για την παραγγελία λήγει στις 31 Αυγούστου 2017.  Πέραν εκείνης της ημερομηνίας το HMC δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι θα μπορέσει να σας εξασφαλίσει τη μηχανή.  Για αυτό συνιστάται η προπαραγγελία, εντός των προθεσμιών, για να εξασφαλίσετε τα μοναδικά αυτά συλλεκτικά κομμάτια.
Για τους λάτρεις του δίγραμμου συστήματος (Trix) η μηχανή θα διατεθεί και σε έκδοση Trix με κωδικό 22793 στις ίδιες τιμές.  Για το σετ των βαγονιών οι λάτρεις της Trix μπορούν να αγοράσουν το σετ βαγονιών της Marklin και να ζητήσουν αλλαγή αξόνων σε Trix.  Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε στα τηλέφωνα 211 012 1992 (Αθήνα) και 2310 495060 (Θεσσαλονίκη) ή στα email: info@marklin.gr (Αθήνα) και north@marklin.gr (Θεσσαλονίκη).
 
 
GSA HELLENIC MODELLING CENTER P.C. 
HELLENIC MÄRKLIN CLUB

120 Iraklitou Str.-15238 Halandri- Hellas
Tel: +302110121992  Fax: +302110121993
Email: info@marklin.gr  URL: www.marklin.gr
Facebook: www.facebook.com/HMCHellenicMaerklinClub
TV Channel on YouTube:  GSA HMC