Μηχανή με αποσκευή!

Posted by kosser 12/01/2017 0 Comment(s)

Οι αυτοκινούμενες ντηζελάμαξες και ηλεκτράμαξες με χώρο αποσκευών δεν ήταν ασύνηθης εικόνα στην Αυστρία και την Ελβετία τις δεκαετίες 1950-60-70.  Ωστόσο η ηλεκτρομηχανή της κλάσης 1046 ξεχωρίζει ανάμεσα στα άλλα οχήματα γιατί αποτελεί σχεδόν μοναδική περίπτωση ηλεκτρομηχανής που ένα μέρος της υπερκατασκευής της ήταν δεσμευμένο ως σκευοφόρος.  Η Roco επένδυσε κόπο και με πολύ επαγγελματισμό παρουσιάζει την εντελώς νέα κατασκευή αυτής της ιστορικής ηλεκτρομηχανής.

Το HMC προτείνει...
HMC recommends ...
View this email in your browser

Μηχανή με ... αποσκευή! 
H μοναδική ηλεκτρομηχανή σειράς 1046!

 

Ηλεκτρομηχανή με ενσωματωμένη σκευοφόρο;  Η ιδέα που στο παρελθόν όλο και περισσότερο δοκιμάστηκε, αποσκοπούσε στην εξοικονόμηση νεκρού βάρους από την ανάγκη σύζευξης σκευοφόρου βαγονιού.  Με άλλα λόγια η μηχανή διέθετε μέρος του ωφέλιμου χώρου της ως χώρου αποσκευών των επιβατών για να μην συντρέχει λόγος χρήσης ειδικού επί τούτου σκευοφόρου βαγονιού και να εξοικονομείται με αυτόν τον τρόπο ωφέλιμο βάρος στο συρμό.  Στην Αυστρία η συγκεκριμένη πρακτική εφαρμόστηκε μεταξύ άλλων και στην αμτομηχανή σειράς DT καθώς και σε μηχανές μικρού εύρους της σειράς 2091.

Η μικρού εύρους ντηζελομηχανή σειράς 2091 και η ατμομηχανή σειράς DT παραδείγματα εφαρμογής της πρακτικής ενσωματωμένης σκευοφόρου στο σώμα της μηχανής.
Οι Αυστριακοί Σιδηρόδρομοι ανέπτυξαν στα μέσα της δεκαετίας του 1950 για την ταχεία κυκλοφορία σε κοιλαδογραμμές μια μηχανή μέσης ισχύος με μέγιστη ταχύτητα τα 125 km/h.  Οι 25 πρώτες μηχανές της σειράς 4061 τα πρώτα χρόνια της χρήσης τους είλκον μικρά τρένα ταχείας κυκλοφορίας και έφταναν και μέχρι τη Γερμανία.  Η χρήση του χώρου αποσκευών εντός της μηχανής γρήγορα εγκαταλείφθηκε για διάφορους λόγους ως μη πρακτική λύση.  Το 1976 μεταριθμήθηκαν σε σειρά 1046 και από το 1987 13 από αυτές τις μηχανές απέκτησαν νέα υπερκατασκευή χωρίς χώρο αποσκευών.  Η τελευταία μηχανή της σειράς 1046 αφυπηρέτησε το 2003.
Η ηλεκτρομηχανή 1046 020 που αποτελεί και το πρωτότυπο του μοντέλου της Roco σε φωτογραφικές λήψεις στο Σταθμό Selzthal
H σειρά 1046 με τη νέα υπερκατασκευή που απέκτησε από το 1987 και μετά
Η Roco με απίστευτο μεράκι και φροντίδα στη λεπτομέρεια έφερε μέσα στο 2016 εις πέρας το έργο της ακριβούς τεκμηρίωσης και κατασκευής σε μοντέλο αυτής της εξαιρετικά όμορφης και ιστορικής, για τα Αυστριακά σιδηροδρομικά δεδομένα, μηχανής.  Στα βίντεο που μπορείτε να δείτε παρακάτω, θα εκπλαγείτε από τα αναρίθμητα στάδια, τα οποία περιλαμβάνει η κατασκευή του καλουπιού μιας τέτοιας μηχανής που δεν έχει παραχθεί ξανά στο παρελθόν (Νέα Κατασκευή) και θα εκτιμήσετε τον κόπο, την αφοσίωση και τον επαγγελματισμό με τον οποίο ο Αυστριακός Κατασκευαστής μετουσίωσε σε πράξη ένα ακόμη όνειρο των σιδηροδρομόφιλων τρενομοντελιστών.
Roco 79291 
ΝΕΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ 2016

ÖBB class 1046 Electric Locomotive 

Gauge: H0    Era: IV  
 


Prototype:
Εlectric locomotive class 1046. 2nd series of the Austrian Federal Railways.Version in blood orange livery with "Pflatsch". The AC-model is equipped with LED triple headlights and rear end light.
 
Model: 
 * Completely new design
* Digital decoder
* Five-pole motor with flywheel
* All 4 axles powered,
* Warm white and red LED lights
* Low wheel flanges
* Intricately designed plug-in parts
* True to the original sound version with many switchable sound functions

 

HMC Price 329,99€
Έως 16/1 με έκπτωση  299,99€
Η παραμελημένη και ξεχασμένη ηλεκτρομηχανή κλάσης 1046 των OBB, βρίσκει μέσω της Roco το δρόμο να αναβιώσει στις καρδιές των τρενομοντελιστών.  Δείτε σε αυτό το βίντεο την εξαντλητική τεκμηρίωση και τα αναρίθμητα στάδια που απαιτεί η σύλληψη της κατασκευής του μοντέλου μιας μηχανής μέχρι την υλοποίησή της στο μοντέλο. 
Σε αυτό το βίντεο παρουσιάζονται τα στάδια διάρκειας 6 μηνών που απαίτησε η κατασκευή των 8 καλουπιών της Roco με βάση το πρωτότυπο της 1046 προκειμένου να μπορέσει στη συνέχεια να μπει σε παραγωγή η μηχανή.  Χαρακτηριστικά απαιτήθηκαν περισσότερες από 6.000 ανθρωποώρες για να κατασκευαστούν τα πρωτότυπα καλούπια της μηχανής, επιπλέον των υλικών, αναλωσίμων κλπ.Δείτε στο βίντεο την απίστευτη λεπτομέρεια και πρωτοτυπικότητα που εξασφαλίζουν οι καινοτόμες τεχνικές (Electroerosion) που εφαρμόζονται για να καταστεί δυνατή η αναπαράσταση στο καλούπι κάθε μικροσκοπικής λεπτομέρειας.
 
 
 
GSA HELLENIC MODELLING CENTER P.C. 
HELLENIC MÄRKLIN CLUB

120 Iraklitou Str.-15238 Halandri- Hellas
Tel: +302110121992  Fax: +302110121993
Email: info@marklin.gr  URL: www.marklin.gr
Facebook: www.facebook.com/HMCHellenicMaerklinClub
TV Channel on YouTube:  GSA HMC