Από τη Ρωσία με αγάπη!

Posted by kosser 22/09/2016 0 Comment(s)

H ESU κάνει πάλι το θαύμα της!  Εντυπωσιακές αφίξεις από τη Ρωσία με ... αγάπη.

Το HMC προτείνει...
HMC recommends ...
View this email in your browser

Από τη Ρωσία ... με αγάπη!
Ludmilla από την ESU 

  

Η ESU και πάλι κάνει το θαύμα της. Η πολυαναμενόμενη ντηζελάμαξα Ludmilla κλάσης 132 είναι γεγονός.  Δείτε χαρακτηριστικά:   

 

  • Κατασκευή εξ ολοκλήρου από χυτό μέταλλο.  
  • Διάτρητοι εξαεριστήρες στην οροφή 
  • Καμπίνα μηχανοδηγού σε αναπαράσταση με πλήρη σειρά χρωμάτων και με φιγούρα μηχανοδηγού
  • Φορεία με απόλυτα πρωτοτυπική λεπτομέρεια και ξεχωριστά τοποθετημένα αμορτισέρ
  • Ξεχωριστά τοποθετημένες χειρολαβές και σκαλιά, και μεταλλικός εξωτερικός καθρέφτης στην έκδοση DR
  • Coupling μέσω υποδοχής NEM
  • Πενταπολικό μοτέρ ESU με δύο αντίβαρα
  • Μετάδοση κίνησης μέσω κοχλία σε γρανάζια σε τέσσερις άξονες, τέσσερα λάστιχα
  • Decoder LokSound V4.0 M4 για DCC, Motorola®, M4 και Selectrix-Betrieb.  Ουσιαστικά λειτουργία σε ΟΛΑ τα γνωστά συστήματα (δίγραμμα DC και τρίγραμμα AC Μärklin)
  • Αυτόματη αναγνώριση στις κονσόλες ελέγχου με RailComPlus®- ή mfx®- λειτουργικότητα
  • PowerPack- πυκνωτής για αδιάλλειπτη λειτουργία (αποθηκεύει ενέργεια και την αποδίδει όταν η μηχανή βρεθεί πάνω σε βρώμικο ή σκονισμένο σημείο της γραμμής που δεν έχει καλή ηλεκτρική αγωγιμότητα με αποτέλεσμα να εξασφαλίζεται απρόσκοπτη λειτουργία χωρίς προβλήματα)
  • Δύο υψηλής απόδοσης ηχεία με μεγάλες καμπίνες για τη μεγαλύτερη δυνατή ηχητική απόλαυση.
  • Γεννήτρια καπνού με συγχρονισμό ανάλογα με το φόρτο της μηχανής (καπνίζει πιο πολύ όταν η μηχανή δουλεύει σε υψηλότερες στροφές)
  • Ψηφιοποιημένοι πρωτοτυπικοί ήχοι του 16 κύλινδρου μοτέρ
  • Ήχοι στριγγλίσματος στις στροφές με χρήση αισθητήρα στροφών που είναι εγκατεστημένος
  • Αλλαγή φώτων από λευκά σε ερυθρά ανάλογα με την αλλαγή κατεύθυνσης κίνησης, φωτεινό σήμα κορυφής κινδύνου αναβοσβηνόμενο, φώτα ομίχλης, εσωτερικός φωτισμός κονσόλας ελέγχου μηχανοδηγού, εσωτερικός φωτισμός καμπίνας μηχανοδηγού 
  • Φωτισμός μηχανοστασίου
  • Σπίθες φρεναρίσματος σε απότομο φρενάρισμα
  • Πιπέτα για το γέμισμα της γεννήτριας καπνού με υγρό καπνού, εξάρτημα για την κάλυψη της εξόδου της καμινάδας όπως στο πρωτότυπο, διακοσμητικά μικροεξαρτήματα για τοποθέτηση, extra σετ couplers 
  • Μήκος μεταξύ των άκρων των προσκρουστήρων 239,3 mm
  • Ελάχιστη ακτίνα κίνησης = 360 mm

Οι μηχανές μέσω ενός καινοτόμου τρόπου σχεδίασης είναι κατάλληλες για χρήση τόσο σε σύστημα DC (δίγραμμο) όσο και σε σύστημα AC (τρίγραμμο).  Το πέδιλο για τη χρήση σε σύστημα AC (Märklin) εσωκλείεται στη συσκευασία και μπορεί να τοποθετηθεί και να αφαιρεθεί με ένα ... κλικ!

 

Diesel locomotive 232 571, DB, traffic red, Ep VI, Sound+Smoke, DC/AC


Τιμή HMC:  469,95€

Για προαγορά έως και Παρασκευή 23/9     409,95€

Diesel locomotive 132 558, DR, bordeaux red, Ep IV, Sound+Smoke, DC/AC


Τιμή HMC:  469,95€

Για προαγορά έως και Παρασκευή 23/9     409,95€

Diesel locomotive 232 303, DB Cargo, traffic red, Ep V, Sound+Smoke, DC/AC


Τιμή HMC:  469,95€

Για προαγορά έως και Παρασκευή 23/9     409,95€
H σειρά 132 σε φωτογραφίες επικεφαλής επιβατικού και εμπορευματικού συρμού.
H σειρά 232 σε χιόνι και μεταφέροντας στρατιωτικό συρμό.
H σειρά 232 DB Cargo.
Το 1973 οι Γερμανικοί Αυτοκρατορικοί Σιδηρόδρομοι (DR) * παρέλαβαν από τον σοβιετικό κατασκευαστή μηχανών Lokomotivfabrik Woroschilowgrad την πρώτη ντηζελάμαξα της σειράς 132 που ήταν εξοπλισμένη με θέρμανση και δυναμική πέδηση.  Η ενσωμάτωση του κινητήρα για τη θέρμανση του τρένου, σε αντίθεση με τις σειρές 130 και 131 που χρησιμοποιούνταν αποκλειστικά και μόνο για εμπορευματικές μεταφορές, απαιτούσε την επιμήκυνση της υπερκατασκευής της ντηζελάμαξας κατά περίπου 20 εκ.  Επειδή τα περισσότερα από τα επιμέρους κατασκευαστικά στοιχεία, με την εξαίρεση των θερμαντικών στοιχείων, προϋπήρχαν σε τουλάχιστον 100 παρόμοιες μηχανές, η καινούργια μηχανή έπεισε αμέσως και τους πιο δύσπιστους με την αξιοπιστία της. Η 132 ως ντηζελοηλεκτρική μηχανή, έφερε 16κύλινδρο τετράχρονο ντηζελοκινητήρα που τροφοδοτούσε με ρεύμα έξι μοτέρ εδραζόμενα στους φορεία που μετέδιδαν άμεσα την κίνηση στους έξι άξονες.  Ως αποτέλεσμα η σειρά 132 με ισχύ 3000 PS αποτέλεσε την πιο ισχυρή ντηζελάμαξα της Ανατολικής Γερμανίας.  Λόγω του ότι η μέγιστη ταχύτητα στο δίκτυο της πρώην Ανατολικής Γερμανίας ήταν τα 120 km/h, ο συγκεκριμένος τύπος μηχανής, που στην αργκό αποκαλούνταν "η Ρωσίδα" ή "Λουντμίλα" μπορούσε να τεθεί επικεφαλής αδιακρίτως σε κάθε τύπου τρένο.  Μέχρι τα τέλη του 1990 οι μηχανές αυτής της κλάσης σημάδεψαν όσο καμία άλλη το σιδηροδρομικό έργο στην Ανατολική Γερμανία.  Μετά την επανένωση των Γερμανιών οι Γερμανικοί Σιδηρόδρομοι έκαναν μεγάλα σχέδια με τις αναντικατάστατες εξαξονικές Λουντμίλες.  Λόγω των όλο και πιο συχνών βλαβών που παρουσίαζαν μετά από 40 χρόνια χρήσης οι V160 στη σκληρή χρήση στα χαλυβουργεία της περιοχής του Ρήνου, άρχισαν από το 1992 να χρησιμοποιούνται όλο και περισσότερο οι πάντα αξιόπιστες Λουντμίλες της σειράς 132 στην περιοχή του Oberhausen.  Παρά τις αρχικές επιφυλάξεις για την ασυνήθιστη τεχνική του ντηζελοηλεκτρικού κινητήρα, γρήγορα οι μηχανοδηγοί και οι μηχανικοί συμφιλιώθηκαν και αποδέχθηκαν την ανωτερότητα των συγκεκριμένων μηχανών και της τεχνολογίας τους.  Σε αυτό συνέτεινε και το γεγονός ότι πολλοί μηχανοδηγοί της πρώην Ανατ.Γερμανίας ακολούθησαν τις μηχανές τους στη Δυτική Γερμανία μετά την επανένωση.  Μετά το 1994 η σειρά έλαβε τα διακριτικά BR 232 ενώ οι μηχανές που μετασκευάστηκαν για μεγαλύτερες ταχύτητες (140 km/h) πήραν τα διακριτικά BR 234.

* O τίτλος Γερμανικοί Αυτοκρατορικοί Σιδηρόδρομοι διατηρήθηκε από την Λαϊκή Δημοκρατία της Γερμανίας (DDR) ως επίσημος τίτλος του κρατικού σιδηροδρομικού οργανισμού της Ανατολικής Γερμανίας, μετά την ίδρυση του κράτους της Λαϊκής Δημοκρατίας της Γερμανίας τον Οκτώβριο του 1949.
Πατήστε για να δείτε όλες τις εκπληκτικές μηχανές ESU στο HMC
ΠΡΟΣΟΧΗ!  Για να ισχύσουν οι τιμές προσφοράς πρέπει οι μηχανές να προαγοραστούν.  Απαιτείται εξόφληση 100% είτε τοις μετρητοίς είτε με πιστωτική κάρτα έως και την Παρασκευή 23/9/2016.  Η αγορά μπορεί να γίνει και μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος www.marklin.gr και οι εκπτωτικές τιμές να ισχύουν εφόσον γίνει η προαγορά με πιστωτική κάρτα ή με έμβασμα στον τραπεζικό λογαριασμό του HMC. Δεν γίνονται προκρατήσεις ή μερική εξόφληση.  H προσφορά ισχύει για περιορισμένο αριθμό μηχανών.  Χρόνος άφιξης και παράδοσης των μηχανών στα HMC Χαλανδρίου και Καλαμαριάς έως 5 Οκτωβρίου 2016.