-
Το καλάθι αγορών είναι άδειο!
Κλίμακα H0 (1:87)Εναέριο | Συστήματα ελέγχου | Φώτα | Σήματα | Αποκωδικοποιητές | Καπνοί | Καλώδια | Διάφορα
Κλίμακα Z (1:220)Εναέριο | Συστήματα ελέγχου | Φώτα | Σήματα | Αποκωδικοποιητές | Καπνοί | Καλώδια | Διάφορα Κλίμακα 1 (1:32)Εναέριο | Συστήματα ελέγχου | Φώτα | Σήματα | Αποκωδικοποιητές | Καπνοί | Καλώδια | Διάφορα |
Be 4/6 η ελβετική ηλεκτρομηχανή που έγραψε ιστορία στη θρυλική διαδρομή Gotthard της Ελβετίας. Το Νοέμβριο του 1913 αποφασίστηκε η ηλεκτροκίνηση στης διαδρομής Gotthard από το Erstfeld έως την Biasca. Με την έναρξη όμως του 1ου Π.Π. και εξαιτίας της έλλειψης σε άνθρακα, οι ελβετικοί σιδηρόδρομοι εφάρμοσαν περικοπές στο πρόγραμμα δρομολογίων έτσι ώστε το φθινόπωρο του 1918 δεν κυκλοφορούσαν τις Κυριακές τρένα στο δίκτυο με την εξαίρεση των τρένων μεταφοράς γάλακτος. Η ηλεκτροκίνηση στη διαδρομή Gotthard ολοκληρώθηκε το 1920. Οι SBB χρειάζονταν επειγόντως ηλεκτρομηχανές μεταφοράς εμπορευματικών και επιβατικών τρένων. Την ανάγκη αυτή ήρθαν να καλύψουν οι ηλεκτρομηχανές κλάσης Be4/6 που για πάρα πολλά χρόνια (έως τη δεκαετία του 1980) πρόσφεραν αξιόπιστο μεταφορικό έργο. Τα κύρια χαρακτηριστικά τους: