Ταύροι και Κροκόδειλοι!

Posted by kosser 25/01/2016 0 Comment(s)

Ζώα όπως οι ταύροι και οι κροκόδειλοι σφράγισαν τη σιδηροδρομική ιστορία στην Ευρώπη.  Διαβάστε πως ακριβώς και επωφεληθείτε της ευκαιρίας να τα προσομοιώσετε στο H0 διόραμά σας!

Το HMC προτείνει...
HMC recommends ...
View this email in your browser

 Ζώα που διαμόρφωσαν την σιδηροδρομική ιστορία
Ταύροι και κροκόδειλοι σε Super τιμές

 

Οι εμπορευματικές ατμομηχανές της σειράς G5/5 των βαυαρικών σιδηροδρόμων (άλλως αποκαλούμενες και Βαυαρικοί Ταύροι) με πέντε συζευγμένους άξονες κίνησης κατασκευάστηκαν στις αρχές του προηγούμενου αιώνα από τους Βασιλικούς Βαυαρικούς Σιδηρόδρομους (K.B.St.B) για να μπορούν να ανταποκρίνονται στις δύσκολες διαδρομές της Βόρειας Βαυαρίας με τις μεγάλες κλίσεις. Οι πρώτες 15 μηχανές κατασκευάστηκαν το 1911 από την εταιρεία Maffei στο Μόναχο.  Ήταν οι πρώτες βαυαρικές ατμομηχανές με τέσσερις κυλίνδρους και αποδείχθηκαν στην πάροδο του χρόνου εξαιρετικά αξιόπιστες και χαμηλής κατανάλωσης.   Έτσι από το 1920 έως το 1924κατασκευάστηκαν επιπλέον 80 μηχανές με αυξημένη απόδοση. Η μηχανή αυτή αποτέλεσετην ισχυρότερη ατμομηχανή με πέντε άξονες και μπορούσε να ανέρχεται σε ανωφέρεια με κλίση 5 τοις χιλίοις μεταφέροντας φορτίο 1210 τόνων με ταχύτητα  40 km/h.  Υπό αυτή την έννοια αποτέλεσε ισχυρότερη έκδοση ατμομηχανής κι από αυτές ακόμη της πρώσσικες G10 και G12 αλλά και τις μεταγενέστερες σειρές 50 και 52.   

Ως αποτέλεσμα της οικονομικής κρίσης που ανέκυψε από το 1930 πολλές ατμομηχανές τέθηκαν σε καθεστώς εφεδρείας και πολλές περισσότερες παροπλίστηκαν λόγω υψηλού κόστους συντήρησης ή κατανάλωσης, ακόμη κι αν δεν είχαν πολλά χρόνια λειτουργίας στο ιστορικό τους. Γύρω στα τέλη του 2ου Π.Π. παρέμεναν υπήρχαν 20 μηχανές, οι περισσότερες εκ των οποίων είχαν υποστεί ζημίες.  Από αυτές αρκετές συνέχισαν να προσφέρουν έργο έως τα τέλη της δεκαετίας του 1940.
Η ατμομηχανή του μοντέλου της Μärklin με αριθμό 57 579 αποτελεί μία από τις 80 μηχανές με αυξημένη ισχύ, που παρήχθησαν μεταξύ 1920 και 1924 και τέθηκαν σε κυκλοφορία από τους Γερμανικούς Σιδηρόδρομους (Deutsche Reichsbahn) μέχρι και την απόσυρσή της το 1949.  

Märklin 39552 
 

39552 Freight Steam Locomotive BR57.5

Gauge: H0    Era: III   New Item 2015

 
Prototype: Class 57.5 (former Bavarian class G 5/5) heavy freight steam locomotive with a type 2´2 T21,8 tender. Design version from the fourth production series. German Federal Railroad (DB) black/red basic paint scheme. Road number 57 579. The locomotive looks as it did around 1949.
 
Model: The locomotive has the new mfx+ digital decoder and extensive sound functions. It also has controlled high-efficiency propulsion with a flywheel, mounted in the boiler. 5 axles powered. Traction tires. The locomotive and tender are constructed mostly of metal. A 72270 smoke unit can be installed in the locomotive. The dual headlights change over with the direction of travel. They and the smoke unit that can be installed in the locomotive will work in conventional operation and can be controlled digitally. Maintenance-free warm white LEDs are used for the lighting. There is a close coupling with a guide mechanism between the locomotive and tender. The front of the locomotive and the rear of the tender also has a close coupler with a guide mechanism and an NEM pocket. The minimum radius for operation is 360 mm / 14-3/16". Piston rod protection sleeves and brake hoses are included. Length over the buffers 23.5 cm / 9-1/4".


HMC Price 479,99€
 Για 48 ώρες μόνο:  399,95€

Στα μέσα της δεκαετίας του 1920 οι ελβετικοί σιδηρόδρομοι βρέθηκαν στην ανάγκη να αποκτήσουν μεγάλης ισχύος εμπορευματικές μηχανές.  Η σειρά Ce6/8 εκπλήρωνε αυτές ακριβώς τις προσδοκίες των ελβετικών ομοσπονδιακών σιδηροδρόμων (SBB).  O συγκεκριμένος τύπος μηχανής αμέσως μετά την παραλαβή του από τους SBB τέθηκε σε υπηρεσία στο Gotthard.  Οι μηχανές παραλήφθησαν την τριετία 1919 έως και 1922 και αποδείχθηκαν "τέρατα" αξιοπιστίας στην καθημερινή χρήση.  Η χαρακτηριστική αρθρωτή τους κατασκευή επιτρέπει μεγάλη ευελιξία σε στενές και απότομες στροφές ενώ η απαράμιλλη ισχύς τους και η ελκτική τους δύναμη τις ανέδειξε σε πραγματικά "μηχανικά θηρία".
Το μοντέλο 26591 της Märklin είναι εφοδιασμένο με τον εξίσου απαράμιλλης ισχύος κινητήρα Soft Drive Sinus SDS και εκτός από την κατασκευή από χυτό μέταλλο, όλο το σετ είναι αυθεντικώς παλαιωμένο και με αριθμημένο πιστοποιητικό αυθεντικότηταςκαθότι παρήχθησαν μόλις 2000 τέτοια σετ παγκοσμίως!  Το συγκεκριμένο σετ είναι ήδη άκρως συλλεκτικό και έχει εξαντληθεί στο εργοστάσιο της Märklin!

Märklin 26591 
 

26591 Ce6/8 III SBB Freight Train Set

Gauge: H0    Era: II  
LIMITED SERIES ONLY 2000 PIECES/ SOLD OUT AT MÄRKLIN'S PLANT 
IT COMES WITH A NUMBERED CERTIFICATE OF AUTHENTICITY

 
Prototype: Swiss Federal Railways (SBB/CFF/FFS) freight train. Class Ce 6/8 III electric locomotive. Dark brown basic paint scheme. Type J3 boxcar, wine barrel car with a brakeman's cab, type O pair of load cradle cars with a load of logs, type G10 boxcar with a brakeman's cab, acid transport car with a brakeman's
 
Model: 
The Ce 6/8 III electric locomotive has an mfx digital decoder and extensive sound functions. It also has high-efficiency Softdrive Sine propulsion. Traction tires. The headlights and marker lights (Swiss triple headlight / one marker light code) change over with the direction of travel, will work in conventional operation, and can be controlled digitally. The locomotive has articulated running gear to enable to it to negotiate sharp curves. It has a 3-part metal body with end hoods that can swing out on curves. The cars are highly detailed and have close couplers with guide mechanisms. The entire train is authentically weathered. Total train length 93.3 cm / 36-3/4.


HMC Price 699,99€
 Για 48 ώρες μόνο:  579,95€
 
 
 
 
GSA HELLENIC MODELLING CENTER P.C. 
HELLENIC MÄRKLIN CLUB

120 Iraklitou Str.-15238 Halandri- Hellas
Tel: +302110121992  Fax: +302110121993
Email: info@marklin.gr  URL: www.marklin.gr
Facebook: www.facebook.com/HMCHellenicMaerklinClub
TV Channel on YouTube:  GSA HMC