Το τουριστικό τρένο της Märklin

Posted by hmcadmin 22/12/2019 0 Comment(s)

Το τουριστικό τρένο από τη Märklin είναι πλέον γεγονός.  Ένα εμβληματικό τρένο μπορεί πλέον να κοσμήσει τις μακέτες όλων των τρενομοντελιστών και ιδιαίτερα εκείνων που αγαπούν τα ταξίδια με το HMC!

Φίλοι Μärklin Ελλάδος: Ενημέρωση για Insiders
Hellenic Märklin Club: Briefing for Insiders
View this email in your browser

Ένα τρένο όνειρο:
όπως κάθε ταξίδι!

Το τουριστικό τρένο για πρώτη φορά σε H0 Märklin! 
Απαραίτητο ... αξεσουάρ κάθε συνεπούς ταξιδιώτη με το HMC 

 
märklin παρουσιάζει ένα πολυαγαπημένο τρένο που δεν πρέπει να λείπει από τη συλλογή κανενός ταξιδιώτη-τρενομοντελιστή φίλου του HMC.  Το τουριστικό τρένο που σηματοδότησε μια ολόκληρη εποχή ευδαιμονίας και ανεμελιάς τις δεκαετίες του 1990 και του 2000, συμπεριλάμβανε όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που περιμένει κάποιος από ένα τουριστικό τρένο, όπως:
ταχύτητα
άνεση και επιπλέον ανέσεις για οικογένειες και παιδιά, bar, βαγόνι εστιατόριο κλπ.
ευελιξία στην έλξη (ντήζελ ή ηλεκτροκίνηση) για πρόσβαση ακόμη και στους πιο δυσπρόσιτους σιδηροδρομικούς τουριστικούς προορισμούς της Γερμανίας
υψηλή αισθητική και χρωματισμό που παραπέμπει σε ταξίδι και τουριστική διαδρομή


Στα μέσα της δεκαετίας του 1990 οι Γερμανικοί Σιδηρόδρομοι DB AG προσπάθησαν με ένα πιλοτικό σχέδιο να προσελκύσουν ξανά τους ταξιδιώτες στη χρήση του σιδηροδρόμου.  Στις 2 Οκτωβρίου του 1995 παρουσιάστηκε στο Βερολίνο ο πρώτος από δύο τουριστικούς συρμούς στα χαρακτηριστικά χρώματα "
θάλασσαςεξοχής και ουρανού".   Ο πολύχρωμος χρωματισμός του τρένου με χρήση μπλε του ζαφειριούπράσινου των φύλλωνκίτρινου κυκλοφορίαςμπλε του ουρανού και άσπρου διακόσμησε σε μορφή "κυμάτων και σύννεφων" τις τρεις μηχανές που διατέθηκαν για το σκοπό αυτό ήτοι την 103 222, 218 416 και 218 418 καθώς επίσης και τα βαγόνια.  Τον πυλώνα αυτής της νέας υπηρεσίας αποτέλεσε ένα μέρος του διαθέσιμου ήδη εκείνη την εποχή τροχαίου υλικού με την προσθήκη μοντέρνου σχεδιασμού και αντίστοιχης άνεσης για τους ταξιδιώτες.  Με μόλις 50 θέσεις ανά βαγόνι, ο διαθέσιμος χώρος για κάθε επιβάτη ήταν κατά 30% περισσότερος από ότι στα συνηθισμένα τρένα.  Για περισσότερη ελευθερία στην μετακίνηση στη συγκρότηση του τουριστικού συρμού συμμετείχαν και ένα βαγόνι Club με bar και πολυθρόνες καθώς κι ένα βαγόνι εστιατόριο.  Τα παιδιά που ταξίδευαν με τις οικογένειές τους με αυτό το τρένο, μπορούσαν να διασκεδάσουν με πολλές δυνατότητες παιχνιδιού στο ειδικά για το σκοπό αυτό διαμορφωμένο βαγόνι με τίτλο "Familiy Kinderland" δηλαδή "Η χώρα των παιδιών".  Οι αποσκευές και τα ποδήλατα που ταξίδευαν μαζί με τις οικογένειες μπορούσαν να μεταφερθούν σε βαγόνι σκευοφόρο.  Οι πιο διάσημες δρομολογήσεις του τουριστικού τρένου ήταν καταρχήν ως το "Το Express των Διακοπών Μεκλενβούργο- Πομερανία" μεταξύ Düsseldorf και λιμανιού Wolgast με βαγόνι ανταπόκρισης στο Bergen στο νησί Rügen.  To καλοκαίρι του 2000 το τουριστικό τρένο ταξίδευε μεταξύ Κολωνίας και Zinnowitz στη χερσόνησο Usedom στην πάλαι ποτέ Πρωσία κοντά στα γερμανοπολωνικά σύνορα.  Τα τουριστικά τρένα με τον ειδικό τους χαρακτήρα μπορούσαν να επινοικιαστούν από τουριστικές επιχειρήσεις και ταξιδιωτικά γραφεία ή άλλους οργανωτές εκδρομών και να ταξιδέψουν σε όλη τη Γερμανία και για αυτό το λόγο τα συγκεκριμένα τρένα αγαπήθηκαν πολύ γιατί συνδέθηκαν με μια από τις πιο ευχάριστες στιγμές της ζωής όλων μας... αυτής των διακοπών.
 
 
Η χρωματολογία του τουριστικού τρένου προέρχεται από τη σύνθεση των τριών βασικών χρωμάτων του καλοκαιριού στη Γερμανία
Πράσινο για τις καταπράσινες πεδιάδες
Γαλάζιο για τον ουρανό
Κίτρινο για τις απέραντες εκτάσεις ελαιοκράμβης που καλλιεργούνται και με το άνθισμά τους το καλοκαίρι προσδίδουν το χαρακτηριστικό κίτρινο 
Βαθύ μπλε για τη θάλασσα των Βόρειων Ακτών της Γερμανίας, εκεί δηλαδή που ταξίδευε τους τουρίστες το τρένο
 
Märklin 39218
Märklin 39219

Gauge H0 (1:87)

Κατασκευασμένες από χυτό μέταλλο, με πλήρη σειρά ήχων, φωτισμούς και στην καμπίνα μηχανοδηγού και φιγούρες μηχανοδηγού 

Μοντέλο Märklin MHI
Έκδοση Περιορισμένου Αριθμού τεμαχίων One Time Series

μη επανεκδόσιμη

Τιμή HMC:  296,99€



Τα πρώτα κομμάτια αυτών των μοναδικών μηχανών έφτασαν στα καταστήματα HMC.  Φροντίστε να τα εξασφαλίσετε έγκαιρα γιατί η μηχανή είναι ήδη εξαντλημένη στο εργοστάσιο της Märklin.  

Για πληροφορίες στα τηλέφωνα 211 012 1992, 22950 26690 ή στα email: info@marklin.gr 
Μοντέλο:
Τα μοντέλα των ντηζελομηχανών BR218 είναι κατασκευασμένα εξ ολοκλήρου από χυτό μέταλλο!  Οι μηχανές διαθέτουν mfx+ ψηφιακό decoder και εκτεταμένες λειτουργίες ήχων και φώτων. καθώς και εσωτερικό φωτισμό στις καμπίνες των μηχανοδηγών με ενσωματωμένη φιγούρα μηχανοφηγού!  Διαθέτει κινητήρα υψηλής απόδοσης κεντρικά εγκαταστημένο στη μηχανή με μετάδοση της κίνησης και στα δύο φορεία σε όλους τους άξονες!, γεγονός που προσδίδει στη μηχανή μεγάλα αποθέματα ελκτικής δύναμης. 
Τα βαγόνια διαθέτουν 
εσωτερικό φωτισμό από LED εγκατεστημένο στο εργοστάσιο καθώς και ερυθρά οπίσθια φώτα στο τελευταίο βαγόνι.  Ο χρωματισμός του τρένου αποτελεί πραγματική πρόκληση στη διαθέσιμη τεχνολογία βαφής καθώς απαιτεί μεγάλη εμπειρία και προσεκτική αναπαράσταση της αρχικής - αφηρημένης βαφής του πρωτοτύπου.  Το αποτέλεσμα είναι σίγουρα μια μοναδική από κάθε άποψη μηχανή που συναρπάζει τις αισθήσεις του τρενομοντελιστή-ταξιδιώτη.
Märklin 43878

Gauge H0 (1:87)

Μοντέλο Märklin MHI
Έκδοση Περιορισμένου Αριθμού τεμαχίων One Time Series

μη επανεκδόσιμη

Τιμή HMC:  395,99€
Μια τουριστική BR218 εκτελώντας τακτικό δρομολόγιο στη Βόρειο Γερμανία
Δείτε βίντεο από τις τουριστικές BR218 της Märklin κατά την πρώτη τους εμφάνιση στη μακέτα των Φίλων στις Αφίδνες.
Οι "Τουριστικές" BR218 μετά την "αφυπηρέτησή" τους από τα ταξιδιωτικά δρομολόγια χρησιμοποιήθηκαν για πολλά χρόνια σε όλων των ειδών τα δρομολόγια.  Το γεγονός ότι η σειρά BR218 αποτελεί την πολυπληθέστερη και πιο αξιόπιστη εκδοχή ντηζελομηχανών στην ιστορία των γερμανικών σιδηροδρόμων, επέτρεψε τη χρήση τους σχεδόν παντού.  Στις φωτογραφίες παρακάτω οι μηχανές έλκουν βυτιοφόρα βαγόνια, επιβατικά διώροφα τοπικών τρένων express (Regional Express RE), ελβετικά InterCity μεταξύ Μονάχου και Ζυρίχης (εξ ου και πολύ συχνά τις έβλεπε κανείς στον εμβληματικό διασυνοριακό σταθμό του Lindau).
 
Το τουριστικό τρένο ενίοτε συγκροτούνταν από συνολικά 10 βαγόνια με επικεφαλής διπλή έλξη από τις BR218-416 και BR218-418 που απεικονίζονται σε μια από τις παρακάτω φωτογραφίες δίπλα δίπλα στο μηχανοστάσιο