RAm TEE Edelweiss: Ο Ανθός της Ελβετίας !

Posted by hmcadmin 22/12/2019 0 Comment(s)

1st  INSIDER MODEL 2020!

RAM TEE EDELWEIS!

 

RAm TEE Edelweiss:
Ο Ανθός της Ελβετίας !

Για πρώτη φορά το συναρπαστικό μοντέλο της Märklin σε έκδοση εξ ολοκλήρου από χυτό μέταλλο αποκλειστικά για τα Clubs Märklin/Trix!  


Märklin μας εκπλήσσει για μια ακόμη φορά ευχάριστα, ανακοινώνοντας ως Insider μοντέλο του 2020 ένα αγαπημένο τρένο από τα παλιά.  H ντηζελοκίνητη αυτοκινητάμαξα ΤΕΕ "Edelweiss" έρχεται το 3ο τρίμηνο του 2020 στις μακέτες märklin και trix για να προσδώσει λίγη ελβετική αρχοντιά!

Οι ελβετικοί (SBB) και οι ολλανδικοί (NS) σιδηρόδρομοι ήρθαν σε συμφωνία το 1955 να αναπτύξουν από κοινού μία νέα ντηζελοκίνητη αυτοκινητάμαξα με διάταξη VT+VM+VM+VS.  Οι κινητήριες μονάδες κατασκευάστηκαν στο εργοστάσιο Werkspoor στο Amsterdam. ΟΙ Ελβετοί ανέλαβαν την κατασκευή των ενδιάμεσων βαγονιών (VM) και του ιθύνοντος βαγονιού (VS) στην εταιρεία SIG στο Neuhausen.  O ηλεκτρικός εξοπλισμός όπως και όλο το υπόλοιπο τρένο προήλθε από την εταιρεία Brown-Boveri στη Βάδη.
To κυρίως σώμα της κινητήριας μονάδας κατασκευάστηκε με τη μορφή αυτοφερόμενου σωληνοειδούς αμαξώματος ανθεκτικού στην στρέψη με καμπίνα μηχανοδηγού, μηχανοστάσιο, σκευοφόρο και χώρο ενδιαίτησης και τουαλέτας του προσωπικού. 
Στο μηχανοστάσιο τοποθετήθηκαν δύο υπερτροφοδοτούμενοι ντηζελοκινητήρες τύπου Werkspoor RUHB 1616 με 16 κυλίνδρους σε διάταξη V (κάθε κινητήρας με ιπποδύναμη 1.000 ίππων/735 kW).
Οι δύο κύριοι κινητήρες παρείχαν το ρεύμα για δύο κινητήρες έλξης (καθένας 292 kW συνεχής απόδοση) που ήταν συνδεδεμένοι στους ακραίους άξονες και των δύο τριαξονικών φορείων.  Ένας τρίτος οκτακύλινδρος κινητήρας τύπου Werkspoor RUB 168 με 300 άλογα ισχύ τροφοδοτούσε το δίκτυο των επιβατών ήτοι τον κλιματισμό, φωτισμό καθώς και το εστιατόριο/κουζίνα μέσω γεννήτριας.  Για να μπορούν οι επιβάτες να απολαμβάνουν ένα ευχάριστο και άνετο ταξίδι, προβλέπονταν ανέσεις όπως διπλά τζάμια που περιελάμβαναν περσίδες αναμεταξύ των υάλινων επιφανειών και μπορούσαν να τα χειριστούν οι επιβάτες μέσω χειρολαβών.  Κάθε βαγόνι είχε κλιματισμό ρυθμισμένο στη διατήρηση σταθερής θερμοκρασίας και συνεχή ανακυκλοφορία του αέρα.  Όλες οι θέσεις των επιβατών ήταν επεκτεινόμενες, εφοδιασμένες με ρυθμιζόμενες πλάτες και καλυμμένες με εξαιρετικής ποιότητας υλικό ταπετσαρίας.  Και οι 5 κινητήριες μονάδες - δύο με ελβετική αρίθμηση και τρεις με ολλανδική (SBB RAm 501–502, NS DE IV 1001–1003) είχαν ως βάση τους τη Ζυρίχη και χρησιμοποιούνταν για τα ακόλουθα τρένα: 


"EDELWEISS" Zürich – Amsterdam, June 1957 – May 1974)
"Étoile du Nord" (Amsterdam – Paris, June 1957 – August 1964),
"L´Oiseau bleu" (Paris – Amsterdam, June 1957 – May 1964),
"L´Arbalète" (Zürich – Paris, August 1964 – September 1969),
"Bavaria" (Zürich – Munich, August 1969 – February 1971) 
 
To απόγευμα της 9 Φεβρουαρίου του 1971 το ΤΕΕ "Bavaria" ενεπλάκη σε ένα καταστροφικό σιδηροδρομικό ατύχημα στο Aitrang.  Εισερχόμενο με 53 επιβάτες και ταχύτητα 125 km/h σε τμήμα με καμπύλη S της σιδηροδρομικής γραμμής με μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα 50 km/h, εκτροχιάστηκε και στη συνέχεια τα εκτροχιασμένα τμήματά του συγκρούσθηκαν με διερχόμενο Railbus VT98 με τραγικό απολογισμό το θάνατο 28 επιβατών και το σοβαρό τραυματισμό 42 ακόμη.
Μέχρι το Μάιο του 1974 τα υπόλοιπα ΤΕΕ RAm εξακολούθησαν να εκτελούν προγραμματισμένα δρομολόγια υψηλής ποιότητας με τη μορφή του ΤΕΕ EDELWEISS.  To 1977 οι τέσσερις εναπομείνασες κινητήριες μονάδες πωλήθηκαν στην καναδική Canadian Ontario Northland Railway όπου εκτελούσαν δρομολόγια στη μήκους 388 km γραμμή Toronto-Timmins. Μετά τη λήξη της χρήσης τους το 1992, δύο ιθύνοντα βαγόνια μαζί με δύο επιβατικά και ένα εστιατόριο επέστρεψαν στην Ευρώπη το 1998.  Αυτή τη στιγμή γίνεται ο εκσυγχρονισμός τους στην Ολλανδία!
Το εντυπωσιακό και αξιοπερίεργο σχήμα του τρένου στα δύο άκρα του οφείλεται στην βιομηχανική σχεδιάστρια  Elsebeth van Blerkom που εργαζόταν στο εργοστάσιο Werkspoor στην Ολλανδία και πήρε σαν πρωτότυπο για το τρένο το σχήμα του αυγού.  
Μοντέλο:
Το μοντέλο είναι κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από χυτό μέταλλο!  Απαρτίζεται από 4 μέρη.  Διαθέτει mfx+ ψηφιακό decoder και εκτεταμένες λειτουργίες ήχων και φώτων.  Διαθέτει κινητήρα υψηλής απόδοσης κεντρικά εγκαταστημένο στην κινητήρια μονάδα.  Η κίνηση μεταδίδεται σε δύο άξονες κύλισης σε κάθε ένα από τα δύο φορεία. 
Το τρένο διαθέτει 
εσωτερικό φωτισμό από LED εγκατεστημένο στο εργοστάσιο που περιλαμβάνει φωτισμό καμπίνων μηχανοδηγού, μηχανοστασίου, σκευοφόρου, βαγονιών επιβατών, βαγονιού εστιατορίου, λαμπών τραπεζιών εστιατορίου.
To τρένο μπορεί να τρέξει σε ακτίνες R1 εφόσον δεν υπάρχουν εμπόδια (στύλοι εναέριου και επαρκής απόσταση από εμπόδια).  Ιδανικά τρέχει σε ακτίνες R2 και παραπάνω.
Το συνολικό βάρος του τρένου ξεπερνάει τα 
2 κιλά και το μήκος του ανέρχεται σε 1,13 μέτρα!
Märklin 39706
Trix 22976


Gauge H0 (1:87)

Κατασκευασμένo από χυτό μέταλλο

Μοντέλο Märklin Insider 2020 και Trix Club 2020


Τιμή HMC:  890€



Η μηχανή μπορεί να παραγγελθεί  μέχρι 28/2/2020 και η παράδοσή της θα ξεκινήσει το 3ο τρίμηνο του 2020.  Ισχύει η αρχή First Come First Served (εξυπηρέτηση των παραγγελιών κατά το χρόνο θέσης των).

*Για την παραγγελία του τρένου ισχύουν οι γνωστές προσωπικές εκπτώσεις του προγράμματος επιβράβευσης αγορών των HMC.

Για πληροφορίες στα τηλέφωνα 211 012 1992, 22950 26690 ή στα email: info@marklin.gr 
 
ΠΡΟΣΦΟΡΑ BLACK FRIDAY

ΣΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ 
INSIDER CLUB

KAI TRIX CLUB

Για προπαραγγελία έως και

Σάββατο 30/11 με 100% προεξόφληση


έκπτωση 15%


Μόνο 765€
 
"EDELWEISS": O ελβετικός ανθός
Δείτε βίντεο εποχής με το RAm TEE από την εποχή που πρωτοκυκλοφόρησε τη δεκαετία του 1950 (βίντεο στα ολλανδικά)!