2ο Μοντέλο Insider 2019

Posted by kosser 01/06/2019 0 Comment(s)

To 2o Insider μοντέλο της Märklin για το 2019 ανακοινώθηκε.  Διαβάστε περισσότερα...

Το HMC προτείνει...
HMC recommends...
View this email in your browser
DB BR 78.10
Το δεύτερο Insider μοντέλο της Märklin για το 2019έφτασε και συναρπάσει!
Η ατμομηχανή είναι σύμβολο για τις σκέψεις τωνΓερμανικών Ομοσπονδιακών Σιδηροδρόμων σχετικά με την αναζωογόνηση και την προθυμία τους να πειραματιστούν σε μία εποχή, όσο ακόμα ήταν νεοσύστατοι. Θεωρητικά ήταν καλά σχεδιασμένη, πρακτικά όμως ήταν ανέφικτη, έτσι οι δύο μηχανές σειράς 78.10 που είχαν κατασκευαστεί, έμειναν και οιμόνες του τύπου. Το μοντέλο σε κλίμακα Η0 με αριθμό κυκλοφορίας 78 1001 είναι διαθέσιμο για πρώτη φορά και με ολοκαίνουργια κατασκευή αποκλειστικά για τα μέλη του Insider Club.
 Με πληθώρα λειτουργιών καιαξεπέραστων χαρακτηριστικών είναι το κατάλληλο μοντέλο για το καλοκαίρι που έρχεται!
Δείτε παρακάτω περισσότερες πληροφορίες:
Ιστορικά στοιχεία

Ατμομηχανή, αριθμός κυκλοφορίας: 78 1001.
Στην αρχή της δεκαετίας του '50, η επιτάχυνση της αστικής και προαστιακής μαζικής μετακίνησης είχε υψηλή προτεραιότητα στους νεοσύστατους Γερμανικούς Ομοσπονδιακούς Σιδηροδρόμους (DB), ωστόσο η λίστα των ατμομηχανών με δεξαμενή (που μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για αυτόν τον σκοπό) ήταν περιορισμένη. Αντίθετα, οι μηχανές με ξεχωριστό βαγόνι για κάρβουνα ήταν σε μεγάλη διαθεσιμότητα και φάνηκε προφανές να μετατραπεί ο μεγάλος στόλος των μηχανών 38.10-40 (Prussian P 8) για αυτή τη χρήση. Ως εκ τούτου, οι DB ξεκίνησαν το πείραμα της μετατροπής αυτής σε ατμομηχανή δεξαμενής προκειμένου να αποφευχθεί η απαιτούμενη αναστροφή της μηχανής στον προορισμό. Η εταιρεία Krauss-Maffei συμβλήθηκε το 1951 κατόπιν προτάσεων του καθηγητή Mölbert από το Ανόβερο και σε συνεργασία με το κεντρικό γραφείο του σιδηροδρόμου στο Μόναχο, να εξοπλίσει τις μηχανές 38 2890 και 2919 με μικρές δεξαμενές. Ο λέβητας, ο μηχανισμός κίνησης και το πλαίσιο παρέμειναν σχεδόν αμετάβλητοι. Μόνο το κατευθυντήριο φορείο αντικαταστάθηκε από νέο περιστρεφόμενο περίβλημα για να επιτρέψει μεγαλύτερη ελευθερία στις στροφές. Επιπλέον εφαρμόστηκε συσκευή αυτόματης επαναφοράς. Η καμπίνα ήταν τώρα κλεισμένη από όλες τις πλευρές και ξανακτίστηκε τελείως από συγκολλημένη κατασκευή. Μια στιβαρή ράβδος συνέδεε το νέο φορείο δύο αξόνων της μικρής δεξαμενής με την ατμομηχανή. Αυτή η ράβδος είχε μια συσκευή επαναφοράς βασισμένη σε ένα πλαίσιο Krauss-Helmholtz. Το κάρβουνο μπορούσε να περάσει μέσω μιας κυκλικής οπής στο πίσω τοίχωμα της καμπίνας, η οποία ήταν σφραγισμένη στη δεξαμενή με ελαστικό διάφραγμα. Μετά την ανακατασκευή τους, οι δύο μηχανές κατηγοριοποιήθηκαν ως μηχανές έλξης με διάταξη τροχών 4-6-4T και τους δόθηκαν οι αριθμοί κυκλοφορίας 78 1001 (πρώην 38 2919) και 78 1002 (πρώην 38 2890). Είχαν πιστοποιηθεί για μέγιστη επιτρεπτή ταχύτητα τα 100 χμ/ω ανεξαρτήτως κατευθύνσεως, αλλά όταν κινούνταν ανάποδα με πάνω από 60 χμ/ω λεγόταν ότι ήταν προβληματικές. Δεν ανακατασκευάστηκαν περεταίρω μονάδες επειδή η επένδυση αυτή δεν άξιζε πλέον λόγω της συνεχιζόμενης διαρθρωτικής αλλαγής στο σιδηρόδρομο. Αρχικά, οι δύο μονάδες λειτουργούσαν από το 1953 στην επαρχία του Μονάχου. Αργότερα χρησιμοποιήθηκαν στην περιοχή της λίμνης Constance. Και οι δύο μηχανές έπαψαν να χρησιμοποιούνται ήδη από το 1959 και αποσύρθηκαν το 1961.
Η ατμομηχανή διαθέτει ψηφιακό αποκωδικοποιητή mfx+ και εκτεταμένες λειτουργίες ήχου. Έχει επίσης ελεγχόμενη, υψηλής απόδοσης κίνηση με κεντρικό άξονα στον λέβητα. Τρεις εκ των αξόνων είναι κινητήριοι. Η ατμομηχανή είναι κατασκευασμένη κυρίως από μέταλλο. Διατίθεταιενσωματωμένη μονάδα καπνού που λειτουργεί σε συμβατική και ψηφιακή λειτουργία. Οι διπλοί προβολείς αλλάζουν με την κατεύθυνση της κίνησης και λειτουργούν με συμβατική λειτουργία αλλά και ψηφιακά. Το τρεμόπαιγμα της εστίας φωτιάς μπορεί να ελεγχθεί ψηφιακά, όπως και ο φωτισμός της καμπίνας. Για τον φωτισμό χρησιμοποιούνται θερμές λευκές και κόκκινες λυχνίες LED. Ο σύνδεσμος ρεύματος στο όχημα κάρβουνου μπορεί να ελεγχθεί ψηφιακά.
Όλα τα βαγόνια έχουν εσωτερικό φωτισμό LED και συνδέσμους ρεύματος. Τα βαγόνια λαμβάνουν ρεύμα από την μηχανή μέσω των ενσωματωμένων κοντινών συνδέσμων ρεύματος. Ο εσωτερικός φωτισμός μπορεί να ελεγχθεί ψηφιακά από την ατμομηχανή. Το βαγόνι αποσκευών έχει φώτα σήμανσης. Μέσα στα βαγόνια υπάρχουν 35 φιγούρες από την εταιρεία Preiser. Το βαγόνι αποσκευών έχει ανοιγόμενες, συρόμενες πόρτες.
Φυλλάδιο για την BR 78.10 της Märklin
Φυλλάδιο για την BR 78.10 της TRIX
 
Προπαραγγείλετε τη μηχανή 78 1001 μεπροπληρωμή 100€ και επωφεληθείτε έκπτωσης17% για κάρτες και 22% για μετρητά μόνο μέχρι τις15 Ιουνίου 2019 και μόνο στα HMC!
 
Märklin 39781
Class 78.10 Steam Locomotive
German Federal Railroad (DB) steam locomotive, road number 78 1001, 4-6-4T design with a type 2T17 two-axle short tender. The locomotive looks as it did around 1951.
HMC Price 483,99€
 
Märklin 43141
"Donnerbüchsen" / "Thunder Boxes" Passenger Car Set
Five standard design two-axle corridor cars for German Federal Railroad (DB) main lines. Colloquially known also as "Donnerbüchsen" / "Thunder Boxes". Three type Ci cars, 3rd class, one type BCi car, 2nd/3rd class, and a type Pwi baggage car. "Bottle Green" paint scheme. Base station Munich. The cars look as they did in 1951.
HMC Price 329,99€
 
TRIX 22890
Class 78.10 Steam Locomotive
German Federal Railroad (DB) steam locomotive, road number 78 1001, 4-6-4T design with a type 2T17 two-axle short tender. The locomotive looks as it did around 1951.
HMC Price 483,99€
 
TRIX 23308
"Donnerbüchsen" / "Thunder Boxes" Passenger Car Set
Five standard design two-axle corridor cars for German Federal Railroad (DB) main lines. Colloquially known also as "Donnerbüchsen" / "Thunder Boxes". Three type Ci cars, 3rd class, one type BCi car, 2nd/3rd class, and a type Pwi baggage car. "Bottle Green" paint scheme. Base station Munich. The cars look as they did in 1951.
HMC Price 329,99€