V320 Insider Loc 2019

Posted by kosser 22/11/2018 0 Comment(s)

Το τέρας έρχεται!  Η θηριώδης ντηζελομηχανή V320, η μεγαλύτερη που κατασκευάστηκε ποτέ στην Ευρώπη σύντομα θα στολίζει τις προθήκες των βιτρινών των Märklin Insiders

Φίλοι Μärklin Ελλάδος: Προτάσεις
Hellenic Märklin Club: Suggestions
View this email in your browser

V320: Ο γίγας των ντήζελ!

Για πρώτη φορά στην ιστορία της Märklin η γιγαντιαία ντήζελ θα παραχθεί αποκλειστικά για τα μέλη των Clubs Märklin/Trix!  


H Märklin παρουσιάζει μία ακόμη παλιά αγάπη εποχής ΙΙΙ.  Η πολυαναμενόμενη V320, η μεγαλύτερη ντηζελομηχανή που φτιάχθηκε ποτέ στη Γερμανία και αποτέλεσε πρόδρομο για την επιτυχημένη σειρά ντηζελομηχανών κλάσης BR216 που υπηρετούν μέχρι σήμερα στο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας, έρχεται για πρώτη φορά στην ιστορία από την αγαπημένη μας εταιρεία.  
Η V320 που ποτέ στο παρελθόν δεν έχει εκδοθεί σε οποιαδήποτε μορφή από τη Märklin, είναι ΓΕΓΟΝΟΣ.  Σε μια νέα κατασκευή ειδικά για τα μέλη των Clubs Insiders της Märklin και Trix Club με τη γνωστή προσήλωση στις κατασκευές από χυτό μέταλλο και την ποιότητα Märklin MADE IN GERMANY!
H V 320 001 με την υπερταχεία D 96 „Isar-Rhone“ σημάδεψε τα σιδηροδρομικά δρώμενα της Γερμανίας τη δεκαετία του 1960.  Από το 1956 η εταιρεία Henschel, αρχικά με δικά της έξοδα, ξεκίνησε την κατασκευή της μεγαλύτερης και έως σήμερα ισχυρότερης ντηζελομηχανής της Ευρώπης. Για την ανάπτυξη αυτής της μηχανής η εταιρεία Henschel ανέτρεξε στις πολύτιμες εμπειρίες των μηχανών που εξήγαγε στο εξωτερικό.  Έτσι στην V320 001 τοποθετήθηκαν δύο κινητήρες με ισχύ 1900 PS έκαστος.  Ουσιαστικά σε κάθε V320 "τοποθετήθηκαν" οι κινητήριες μονάδες από δύο (2) ντηζελομηχανές σειράς V160 που αναπτύσσονταν κι αυτές εκείνη την εποχή.  
 Τα φορεία των νέων μηχανών ήταν εντελώς καινούργια.  Οι τροχοί σχεδιάστηκαν - λαμβάνοντας υπόψη την μέγιστη ταχύτητα των 160 km/h  - με την ασυνήθιστη διάμετρο των 1.100 mm. Μέσω μιας έξυπνης διάταξης  που μπορούσε να ενεργοποιηθεί σε στάση, ήταν δυνατή η εναλλαγή από ένα συνδυασμό υψηλής ταχύτητας 160 km/h με μικρή έλξη (Υπερταχείες) σε συνδυασμό μικρής ταχύτητας (100 km/h) με μεγάλη ελκτική δύναμη (Εμπορευματικά τρένα).
Ο μοντέρνος, αεροδυναμικός σχεδιασμός έθεσε τα πρότυπα για όλες τις μετέπειτα ντηζελομηχανές των γερμανικών σιδηροδρόμων. Τα 23 μέτρα μήκους, οι μεγάλες δεξαμενές καυσίμου στο κάτω μέρος του πλαισίου και οι περιστρεφόμενοι εξαεριστήρες των μοτέρ της προσέδωσαν μια εμφάνιση "ερπετού" κάτω από την οποία βρυχόταν οι δύο διατάξεις των κινητήρων.  Με τους 122 τόνους σιδήρου και ατσαλιού μοιρασμένους σε 6 συνολικά άξονες η μηχανή χαρακτηριζόταν από τους σιδηροδρομικούς σαν το "Τέρας".  Από το 1965 η συγκεκριμένη μηχανή εντάχθηκε στο σιδηροδρομικό στόλο του Μηχανοστασίου Kempten και είλκε βαρείς συρμούς υπερταχειών αμαξοστοιχιών μεταξύ Μονάχου και Λίνταου.  Γρήγορα αποδείχθηκε εξαιρετικά κατάλληλη για έλξη βαρέων διεθνών υπερταχειών.  Ένα από αυτά τα σημαντικά διεθνή τρένα ήταν και η Υπερταχεία D 96 „Rhone-Isar“Μόναχο – Lindau – Ζυρίχη – Γενεύη αποτελούμενη από 8 βαγόνια.  Τόσο οι DB όσο και οι SBB προσέφεραν για αυτή την αμαξοστοιχία τα καλύτερα και πιο σύγχρονα επιβατικά τους βαγόνια και ειδικότερα οι DB  1 x AB4üm-63 (Abteilwagen 1./2ης θέσης), 2 ή 3 B4üm-63 (Abteilwagen 2ης θέσης) και ένα βαγόνι μισό εστιατόριο BRbu4üm-61 (2ης θέσης). Οι SBB προσέφεραν αντίστοιχα βαγόνια τύπου I (EW 1) σε ελαφριά κατασκευή από μέταλλο μ 2 βαγόνια B-Wagen (2ης θέσης), 1 βαγόνι A-Wagen (1ης θέσης) και ένα βαγόνι σκευοφόρο σειράς D.  Το 1974 οι γερμανικοί σιδηρόδρομοι τερμάτισαν την ενοικίαση της συγκεκριμένης μηχανής (μετονομασθείσας από το 1968 σε BR232) και την επέστρεψαν στο εργοστάσιο κατασκευής.  Η Henschel υπέβαλε τη μηχανή σε γενική επιθεώρηση και συντήρηση και την πώλησε το 1976 στους Σιδηρόδρομους Hersfelder Kreisbahn, όπου λειτούργησε έως το 1988.  Στη συνέχεια η μηχανή περιήλθε στην κατοχή των Teutoburger Wald-Eisenbahn (TWE). Μετά το πέρας ισχύος της άδειάς της το 1992 μετοίκησε στην Ιταλία όπου συνέχισε να προσφέρει υπηρεσίες στην κατασκευή σιδηροδρομικών έργων. Ενώ φαινόταν ότι είχε έρθει το τέλος της μηχανής αυτής, το 1999 η κατασκευαστική εταιρεία WIEBE αγόρασε και επανεισήγαγε στη Γερμανία το θρυλικό Τέρας και μετά από εκτεταμένη επισκευή και αντικατάσταση των κινητήρων με νέους, η μηχανή επανήλθε σε πλήρη λειτουργία από τον Μάρτιο του 2002 ως 320 001-1 (WIEBE 7).  Το 2015 λόγω βλάβης στα κουζινέτα των τροχών τερμάτισε ευδοκίμως τη σταδιοδρομία της και από το 2017 κοσμεί ως διαρκές έκθεμα το εργοστάσιο του κατασκευαστή (σήμερα Bombardier) στο Kassel.   
To μοντέλο της μηχανής κατασκευάζεται για πρώτη φορά από τη Märklin σε μια άκρως συλλεκτική έκδοση μόνο για Insiders και για μέλη του Trix Club.  H μηχανή είνα κατασκευασμένη εξ ολοκλήρου από χυτό μέταλλο και είναι εφοδιασμένη με αναρίθμητες λειτουργίες όπως:

- ενσωματωμένη γεννήτρια καπνού
- mfx+ decoder με δυνατότητες απεικόνισης της καμπίνας του μηχανοδηγού στο CS3
- πλήρη σειρά ήχων και λειτουργιών (συνολικά 32)
- φώτα στην καμπίνα μηχανοδηγού και στο μηχανοστάσιο
- ψηφιακά ελεγχόμενους περιστρεφόμενους ανεμιστήρες οροφής (4 στο σύνολο)
- φώτα LED εμπρός πίσω (ερυθρά/λευκά)
- δύο ηχεία για πιστή αναπαραγωγή των ήχων εκκίνησης των δύο κινητήρων
- αναρίθμητες λεπτομέρειες

- μήκος 26,4 εκ. 

Η μηχανή μπορεί να προπαραγγελθεί έως 30 Νοεμβρίου* με προεξόφληση 100% και έκπτωση 15% στην κανονική τιμή, ενώ τα σετ βαγονιών μπορούν να προπαραγγελθούν έως 30 Νοεμβρίου με προεξόφληση 100% και έκπτωση 20% στην κανονική τιμή.  Ειδικά για τα μέλη των ΦΙΛΩΝ MÄRKLIN ΕΛΛΑΔΟΣ τα καταστήματα HMC προσφέρουν κατ' εξαίρεση επιπλέον έκπτωση 5% για προεξόφληση 100% έως 30/11/2018.  Δείτε παρακάτω αναλυτικά τις προσφορές και παραγγείλτε εγκαίρως!

*Μετά από τις παραπάνω ημερομηνίες ισχύουν οι κατά τα λοιπά γνωστές προσωπικές εκπτώσεις του προγράμματος επιβράβευσης αγορών των HMC.

Για πληροφορίες στα τηλέφωνα 211 012 1992, 22950 26690 ή στα email: info@marklin.gr  και  info@hellenicmarklinclub.gr.

 
 
Δείτε βίντεο για τη νέα γιγάντια V320 από τη Märklin μόνο για Insiders
Märklin 39320
Trix 22432

Gauge H0 (1:87)

Κατασκευασμένη από χυτό μέταλλο

Μοντέλο Märklin Insider 2019 και Trix Club 2019


Τιμή HMC:  473€

Για προπαραγγελία έως 30/11 με 100% προεξόφληση 

έκπτωση 15% 

Μόνο 399,95€

Τιμή για τα μέλη των ΦΙΛΩΝ MÄRKLIN ΕΛΛΑΔΟΣ με 100% προεξόφληση 

έκπτωση 20%

Μόνο 378,95€
Η V320 επικεφαλής του θρυλικού βαυαρικού συρμού Allgäuerbahn από το Μόναχο στο παραλίμνιο θέρετρο Lindau όπως κυκλοφορούσε στα μέσα της δεκαετίας του 1960 σε οκταπλή σύνθεση αποτελούμενη από 5 επιβατικά βαγόνια (συμπεριλαμβανομένης σκευοφόρου) 
Για πρώτη φορά σε ντηζελομηχανή της Märklin 4 ψηφιακά περιστρεφόμενοι ανεμιστήρες των κινητήρων με ρυθμιζόμενη ταχύτητα περιστροφής.
Märklin 43935
Trix 23132

Gauge H0 (1:87)

Τυπικά Silver Coins με εργοστασιακό εσωτερικό φωτισμό LED, πολυάριθμες φιγούρες της Preiser, φιγούρα μηχανοδηγού, και φώτα λευκά/ερυθρά στο ιθύνων βαγόνι που αλλάζουν με την αλλαγή κατεύθυνσης

Μοντέλο Märklin Insider 2018 και Trix Club 2018


Τιμή HMC:  462€

Για προπαραγγελία έως 30/11 με 100% προεξόφληση 

έκπτωση 20% 

Μόνο 370€

Τιμή για τα μέλη των ΦΙΛΩΝ MÄRKLIN ΕΛΛΑΔΟΣ με 100% προεξόφληση 

έκπτωση 25%

Μόνο 346,50€
Märklin 43385
Trix 23133

Gauge H0 (1:87)

Επιβατικά βαγόνια Leichstahlwagen των ελβετικών σιδηροδρόμων SBB με εργοστασιακό εσωτερικό φωτισμό LED, πολυάριθμες φιγούρες της Preiser

Μοντέλο Märklin Insider 2019 και Trix Club 2019


Τιμή HMC:  275€

Για προπαραγγελία έως 30/11 με 100% προεξόφληση 

έκπτωση 20% 

Μόνο 220€

Τιμή για τα μέλη των ΦΙΛΩΝ MÄRKLIN ΕΛΛΑΔΟΣ με 100% προεξόφληση 

έκπτωση 25%

Μόνο 205€
Λεπτομέρειες από την 3άδα των επιβατικών βαγονιών SBB (ελβετικών σιδηροδρόμων) συμπληρώματο&s